8 Mart 2016 Salı

#mudodagördümçokpahalıydıevdeyapmakbedavaydı

Yetişkin bir Raif'in alışveriş süreci genelde şu şekilde ilerliyor:"Hiii! Nasıl güzelsin? Kaç paraymış?.. yok aslında yakından o kadar güzel değilmiş sanki(!)" , "Aaaa, şu neymiş? Çok güzelsin! Fiyatı neresinde yazıyor bunun? Peh, nesi varsa o kadar, yaparım ki ben bunu!"

Geçenlerde, vakit öldürme amacıyla girdiğim Mudo'da gözüm kasanın yanında defterlerin olduğu kısıma takıldı. Hepsini tek tek inceledim, aynen yukarıdaki ilk cümledeki gibi tepkiler verdim :D. En son tam raftan emin adımlarla uzaklaşmak üzereyken gözüm bir deftere takıldı! Instagram'da defalarca görmüştüm ama yakından ilk defa orada gördüm. Markasını hatırlamıyorum ama aynen aşağıdaki gibi canavar figürlü bir arkadaş olduğunu çok net hatırlıyorum..




Sonrasında kürkçü dükkanına dönerek eve geldim. Sağa sola boş boş bakınırken aklıma geçenlerde Koton'dan 3 tanesini 7 liraya aldığım defterlerin bakır rengi olanı takıldı. Günlerdir renginin değişmesini ve diğer arkadaşları gibi kullanıma açılmasını bekliyordu. Ben de Mudo'daki defterden aldığım fikre dayanarak kendisini siyah beyaz bir canavar ilan ettim! :D Önce siyah yapışkanlı folyo ile kapladım, beyaz Uni Posca ile iki göz karaladım, ağız için de geçenlerde dergiden kestiğim siyah beyaz üçgenleri kullandım. #içimdekideryabaykal 'a teşekkür ederek en kısa zamanda yine beklediğimi dile getirerek de defterimi kullanmaya başladım :).

Not: Defterin tam fiyatını hatırlamıyorum ancak 50 liraya çok yakın olduğundan eminim!

8 yorum:

  1. içindeki derya baykal çok başarılı bir iş çıkarmış ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kendisini çok seviyoruz, gelsin hiç gitmesin istiyoruz :D

      Sil
  2. BA-YIL-DIM! Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Ayrıca alışveriş sürecimiz birbirine çok benziyormuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleeerr :) Alışveriş süreci bize benzemeyip bu yazıyı okuyanları dışlayalım bence :D

      Sil
  3. 50 liraya defter alsam sanırım yazmaya kıyazmazdım.:))) Çok da güzel olmuş, eline koluna fikrine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçeveletip duvara asardım ben de sanırım, bir şey olmasın diye :D Ya da salondaki vitrin bu iş çok uygun, koy içine seyret :D Teşekkür ederiiiim :)

      Sil
  4. Hahahaha içimdeki derya baykal.
    Süper olmuş,eline sağlık.
    Ben de girince aaaa ne güzelmiş diyip fiyatı görünce yok ya o kadar da güzel değilmiş diyip uzaklaşıyorum.Deftere o kadar para verecek kadar zengin değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu durum için şöyle diyorum ben: Umarım hiçbir zaman beyinsizlik yapıp bir deftere 50 lira verecek kadar zengin olmam :D

      Sil